Адаптация на обучението по технически и естествени науки към изискванията на Индустрия 4.0

Работна среща по проект “HE Teachers and Institutions and Instructional Technology”

Споразумение №: 2021-1-IE02-KA220-HED-000032025

Екип от Русенски университет, с ръководител доц. д-р инж. Цветелина Георгиева, работи по проект на тема: HE Teachers and Institutions and Instructional Technology (HIIT). Проектът се финансира в рамките на Програма ЕРАЗЪМ+, ключова дейност КА2: Сътрудничество за иновации и обмен на добри практики (2022-2024), Споразумение №: 2021-1-IE02-KA220-HED-000032025.

Проектът, с бюджет 291 887,38 €, стартира на 01.01.2022 г. и е с продължителност 24 месеца. Изпълнява се от 5 партньори: NUI Galway, Ирландия (водещ партньор); EOLAS S.L., Испания; Ege University, Турция; University of Beira Interior, Португалия и Русенски университет „Ангел Кънчев“, България.

Участниците в проекта от Русенски университет са: доц. д-р Цветелина Георгиева, (ръководител), проф. д-р Николай Михайлов, доц. дн Борис Евстатиев, доц. д-р Станислав Пенчев, доц. д-р Сехер Кадирова и гл. ас. д-р Цветелин Георгиев.

Целта на проекта е да се създаде електронна платформа от ресурси и иновативни образователни технологии, които да бъдат в подкрепа на STEM преподавателите при обучение в онлайн среда.

На 18.04.2023г., се проведе поредната работна среща на участниците от Русенски университет. По време на срещата бе направен анализ на текущото състояние на изпълнение на проекта, разпределиха се задачи между участниците и се обсъди предстоящото събитие в Ирландия в периода 09-11.05.2023 г.

Моменти от работната среща

В събитието е предвидено да бъдат прегледани целите на проект HIIT и очакваните резултати и въздействието на събитието върху резултатите от проекта. Целта на мероприятието е да представи HIIT Instructional Technology (Учебен план и учебни програми), учебно съдържание и методика за оценяване на HIIT обучителни технологии и BETA версията на пространството за електронно обучение HIIT. Събитието има за цел да подпомогне набирането и ангажирането на STEM преподавателите от висшите учебни заведения в пилотните дейности и дейностите по валидиране и получаване на информираност и подкрепа от широката образователна общност за дейността.